نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مثبت نگر اثربخشی مداخله‌آموزش مثبت‌نگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 409-417]

ا

  • اجتناب تجربه‌ای بررسی ارتباط اجتناب تجربه‌ای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی‌ سبک‌های تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 219-228]
  • اجتناب تجربه‌ای بررسی کفایت روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اجتناب و همجوشی- نسخه نوجوان (AFQ-Y) [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 325-333]
  • اختلال اضطراب اجتماعی همبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 234-244]
  • اختلال شخصیت نمایشی اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 418-428]
  • اختلال وسواسی جبری ارتباطی ساختار عاملی، روایی و اعتبار پرسش‌نامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر (PROCSI) ؛ پرسش نامه ای برای سنجش اختلال وسواسی جبری ارتباطی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 334-344]
  • ارتباط ارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 167-173]
  • ارزش تدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روان‌شناختی و ارزش‌های انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 51-62]
  • استرس اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 116-122]
  • استرس بررسی اثربخشی الگوی درمانی کاهش استرس بر اساس ذهن‌آگاهی در کاهش نگرانی بیمارگونه [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 353-361]
  • اسکیزوفرنیا بررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روان‌پریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 183-193]
  • اسکیزوفرنیا تاثیر بازدید منزل بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی: کارآزمایی بالینی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-324]
  • اضطراب بررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیش‌بینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 41-50]
  • اضطراب افسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 73-80]
  • اضطراب اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 116-122]
  • اضطراب بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 175-182]
  • اضطراب بررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 208-213]
  • اضطراب ارزیابی مدل رابطه علّی ذهن‌آگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 262-271]
  • اضطراب نقش ویژگی‌های برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبک‌های فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 272-283]
  • اضطراب بررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 441-445]
  • اضطراب زیرآستانه مفهوم شناسی اضطراب زیرآستانه ( اضطراب غیر بالینی) : روش «تئوری داده بنیاد» [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 398-408]
  • اعتیاد بررسی نیازهای آموزشی درمانگران اعتیاد شهر مشهد [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-72]
  • اعتیاد ارتباط بین اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و سلامت روان دانشجویان‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 81-85]
  • اعتیاد بررسی ارتباط اجتناب تجربه‌ای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی‌ سبک‌های تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 219-228]
  • اعتیاد تعیین سهم مولفه‌های کیفیت زندگی و شادکامی در پیش‌ بینی تاب‌آوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 345-352]
  • اعتیاد به اینترنت نقش هیجان‌خواهی و سیستم‌های مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 108-115]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 202-206]
  • اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی شیوع اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 377-386]
  • اعتبار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسش‌نامه‌ی هوش شخصی در نمونه‌ی دانشجویان ایرانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 32-40]
  • افسردگی افسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 73-80]
  • افسردگی بررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 208-213]
  • افسردگی ارزیابی مدل رابطه علّی ذهن‌آگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 262-271]
  • افسردگی شیوع اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 377-386]
  • افسردگی اثربخشی مداخله‌آموزش مثبت‌نگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 409-417]
  • افسردگی بررسی اثربخشی روان‌درمانی بدنی بر کنش‌های اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 429-440]
  • الگوهای مرضی خوردن پیش‌بینی الگوهای مرضی خوردن بر اساس روابط موضوعی اولیه و سازمان‌یافتگی شخصیت [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-101]
  • اینترنت شیوع اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 377-386]
  • انعطاف پذیری شناختی نقش آسیب‌های شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
  • انعطاف‌ناپذیری روان شناختی بررسی کفایت روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اجتناب و همجوشی- نسخه نوجوان (AFQ-Y) [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 325-333]
  • اهمال کاری نقش واسطه‌ای شرم و گناه در رابطه‌ی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 253-261]
  • اوتیسم بررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی والدین و بروز اوتیسم [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 102-107]

ب

  • بازدید منزل تاثیر بازدید منزل بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی: کارآزمایی بالینی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-324]
  • باور همبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 234-244]
  • بدتنظیمی هیجانی بدتنظیمی هیجان و تحمل آشفتگی در بیماران مولتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 229-233]
  • برون گرایی نقش ویژگی‌های برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبک‌های فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 272-283]
  • بیمارستان روان‌پزشکی اثربخشی گروه‌درمانی تلفیقی بر نشانگان بالینی کارکنان بیمارستان آموزشی روان‌پزشکی ابن سینای مشهد [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 370-376]
  • بهزیستی روان‌شناختی ارتباط ابعاد بهزیستی روان‌شناختی با رضایت از زندگی و خودتنظیمی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 160-166]

پ

  • پرخاشگری بررسی تاثیر فعالیت‌های رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 194-201]
  • پرخاشگری ارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 284-291]
  • پرستاران بررسی سلامت روان در بین پرستاران بیمارستان شهدای لنجان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 362-365]
  • پرسش‌نامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر ساختار عاملی، روایی و اعتبار پرسش‌نامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر (PROCSI) ؛ پرسش نامه ای برای سنجش اختلال وسواسی جبری ارتباطی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 334-344]
  • پیش‌بینی پیش‌بینی الگوهای مرضی خوردن بر اساس روابط موضوعی اولیه و سازمان‌یافتگی شخصیت [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-101]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی مداخله‌آموزش مثبت‌نگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 409-417]
  • پیشگیری اولیه مفهوم شناسی اضطراب زیرآستانه ( اضطراب غیر بالینی) : روش «تئوری داده بنیاد» [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 398-408]

ت

  • تاب آوری تعیین سهم مولفه‌های کیفیت زندگی و شادکامی در پیش‌ بینی تاب‌آوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 345-352]
  • تاهل تعیین متغیرهای پیش‌بینی‌کننده شخصیت صلح‌مدار: با نگاهی به تفاوت‌های جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 14-31]
  • تیپ شخصیتی D بررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیش‌بینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 41-50]
  • تحلیل عاملی استانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 245-252]
  • تحمل آشفتگی بدتنظیمی هیجان و تحمل آشفتگی در بیماران مولتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 229-233]
  • ترس اجتماعی بررسی میزان ترس اجتماعی در دانشجویان پزشکی و ارتباط آن با هوش هیجانی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 305-314]
  • تصور از خود اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 418-428]
  • تکانشگری مقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 141-149]
  • تکلیف اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 116-122]
  • تنظیم هیجان بررسی ارتباط اجتناب تجربه‌ای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی‌ سبک‌های تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 219-228]
  • تنهایی بررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 202-206]
  • توجه پیوسته نقش آسیب‌های شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]

ج

  • جنسیت تعیین متغیرهای پیش‌بینی‌کننده شخصیت صلح‌مدار: با نگاهی به تفاوت‌های جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 14-31]
  • جوانان بررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 202-206]

ح

  • حساسیت بررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیش‌بینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 41-50]

خ

  • خشم ارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 284-291]
  • خشونت مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 207-224]
  • خودتنظیمی ارتباط ابعاد بهزیستی روان‌شناختی با رضایت از زندگی و خودتنظیمی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 160-166]
  • خودتنظیمی بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 175-182]
  • خودکارآمدی تاثیر بازدید منزل بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی: کارآزمایی بالینی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-324]
  • خودکنترلی مقایسه هوش معنوی،خودکنترلی ومکانیسم های دفاعی در دختران و پسران [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 117-124]

د

  • دانش مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 5-13]
  • دانش ارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 167-173]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 116-122]
  • دانش‌آموزان بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 175-182]
  • دانشجو ارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 284-291]
  • دانشجویان نقش هیجان‌خواهی و سیستم‌های مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 108-115]
  • دانشجویان نقش واسطه‌ای شرم و گناه در رابطه‌ی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 253-261]
  • دانشجویان پرستاری ارتباط بین اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و سلامت روان دانشجویان‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 81-85]
  • دانشجویان پزشکی بررسی میزان ترس اجتماعی در دانشجویان پزشکی و ارتباط آن با هوش هیجانی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 305-314]
  • دانشجویان مرد مقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 141-149]
  • درمانگر بررسی نیازهای آموزشی درمانگران اعتیاد شهر مشهد [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-72]
  • درون گرایی نقش ویژگی‌های برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبک‌های فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 272-283]
  • دین استانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 245-252]

ذ

  • ذهن آگاهی بررسی اثربخشی الگوی درمانی کاهش استرس بر اساس ذهن‌آگاهی در کاهش نگرانی بیمارگونه [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 353-361]
  • ذهن‌آگاهی ارزیابی مدل رابطه علّی ذهن‌آگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 262-271]

ر

  • رابطه مادر-کودک ارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 167-173]
  • رضایت از زندگی ارتباط ابعاد بهزیستی روان‌شناختی با رضایت از زندگی و خودتنظیمی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 160-166]
  • رضایت از زندگی بررسی مقایسه‌ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 150-155]
  • رضایت زناشویی نقش هوش هیجانی و رضایت زناشویی بر کیفیت زندگی زنان: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 125-140]
  • رفتار جنسی پرخطر نقش آسیب‌های شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
  • رقابت بررسی تاثیر فعالیت‌های رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 194-201]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسش‌نامه‌ی هوش شخصی در نمونه‌ی دانشجویان ایرانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 32-40]
  • روان‌درمانی بدنی بررسی اثربخشی روان‌درمانی بدنی بر کنش‌های اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 429-440]
  • روان‌شناسی تعارض تعیین متغیرهای پیش‌بینی‌کننده شخصیت صلح‌مدار: با نگاهی به تفاوت‌های جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 14-31]
  • رویدادهای استرس زای زندگی بررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 208-213]

ز

  • زنان بررسی مقایسه‌ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 150-155]
  • زوجین مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 5-13]

س

  • ساختار عاملی ساختار عاملی، روایی و اعتبار پرسش‌نامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر (PROCSI) ؛ پرسش نامه ای برای سنجش اختلال وسواسی جبری ارتباطی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 334-344]
  • سبک دلبستگی مقایسه قدرت پیش‌بینی‌کنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 296-304]
  • سرگردانی ذهنی ارزیابی مدل رابطه علّی ذهن‌آگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 262-271]
  • سرمایه روان‌شناختی تدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روان‌شناختی و ارزش‌های انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 51-62]
  • سیستم‌های مغزی-رفتاری نقش هیجان‌خواهی و سیستم‌های مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 108-115]
  • سکته مغزی بررسی اثربخشی روان‌درمانی بدنی بر کنش‌های اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 429-440]
  • سیگاری مقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 141-149]
  • سلامت روان ارتباط بین اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و سلامت روان دانشجویان‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 81-85]
  • سلامت روان بررسی مقایسه‌ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 150-155]
  • سلامت روان بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانش‌آموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 175-182]
  • سلامت روان استانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 245-252]
  • سلامت روان بررسی سلامت روان در بین پرستاران بیمارستان شهدای لنجان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 362-365]
  • سلامت روان مفهوم شناسی اضطراب زیرآستانه ( اضطراب غیر بالینی) : روش «تئوری داده بنیاد» [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 398-408]
  • سوءمصرف مت آمفتامین نقش آسیب‌های شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]

ش

  • شادکامی تعیین سهم مولفه‌های کیفیت زندگی و شادکامی در پیش‌ بینی تاب‌آوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 345-352]
  • شادکامی اثربخشی مداخله‌آموزش مثبت‌نگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 409-417]
  • شاغل بررسی مقایسه‌ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 150-155]
  • شخصیت تعیین متغیرهای پیش‌بینی‌کننده شخصیت صلح‌مدار: با نگاهی به تفاوت‌های جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 14-31]
  • شخصیت پیش‌بینی الگوهای مرضی خوردن بر اساس روابط موضوعی اولیه و سازمان‌یافتگی شخصیت [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 91-101]
  • شرم نقش واسطه‌ای شرم و گناه در رابطه‌ی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 253-261]
  • شفقت نقش واسطه‌ای شرم و گناه در رابطه‌ی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 253-261]
  • شناخت مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 207-224]

ص

  • صرع افسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 73-80]
  • صلح تعیین متغیرهای پیش‌بینی‌کننده شخصیت صلح‌مدار: با نگاهی به تفاوت‌های جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 14-31]

ط

  • طرحواره درمانی اثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 418-428]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 5-13]
  • طلاق مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 5-13]

ع

  • عاطفه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 207-224]
  • علایم روان پریشی بررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روان‌پریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 183-193]
  • عملکرد خانواده مقایسه قدرت پیش‌بینی‌کنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 296-304]
  • عوامل فراتشخیصی بررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روان‌پریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 183-193]

غ

  • غربالگری بررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیش‌بینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 41-50]
  • غیر کلامی ارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 167-173]

ف

  • فرزند پروری نقش ویژگی‌های برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبک‌های فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 272-283]
  • فعالیت بدنی ارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 284-291]

ک

  • کارکنان اثربخشی گروه‌درمانی تلفیقی بر نشانگان بالینی کارکنان بیمارستان آموزشی روان‌پزشکی ابن سینای مشهد [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 370-376]
  • کیفیت خواب بررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 202-206]
  • کیفیت زندگی نقش هوش هیجانی و رضایت زناشویی بر کیفیت زندگی زنان: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 125-140]
  • کیفیت‌زندگی تعیین سهم مولفه‌های کیفیت زندگی و شادکامی در پیش‌ بینی تاب‌آوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 345-352]
  • کنترل اجرایی نقش آسیب‌های شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
  • کنش‌های اجرایی بررسی اثربخشی روان‌درمانی بدنی بر کنش‌های اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 429-440]
  • کهیر مزمن ایدیوپاتیک بررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 208-213]
  • کودک افسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 73-80]
  • کودک بررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 441-445]
  • کودکان مقایسه قدرت پیش‌بینی‌کنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 296-304]
  • کودکان بررسی تاثیر فعالیت‌های رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 194-201]

گ

  • گروه‌درمانی تلفیقی اثربخشی گروه‌درمانی تلفیقی بر نشانگان بالینی کارکنان بیمارستان آموزشی روان‌پزشکی ابن سینای مشهد [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 370-376]
  • گناه نقش واسطه‌ای شرم و گناه در رابطه‌ی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 253-261]
  • گوشی هوشمند ارتباط بین اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و سلامت روان دانشجویان‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 81-85]

م

  • مادر بررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 441-445]
  • مشخصات جمعیت شناختی بررسی سلامت روان در بین پرستاران بیمارستان شهدای لنجان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 362-365]
  • مشکلات رفتاری مقایسه قدرت پیش‌بینی‌کنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیش‌بینی اختلالات رفتاری برونی‌سازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 296-304]
  • مصاحبه همبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 234-244]
  • معنای زندگی تدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روان‌شناختی و ارزش‌های انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 51-62]
  • معنویت گرایی استانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 245-252]
  • مکانیسم دفاعی مقایسه هوش معنوی،خودکنترلی ومکانیسم های دفاعی در دختران و پسران [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 117-124]
  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 207-224]
  • مهارت‌های شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانش‌آموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 116-122]
  • مولتیپل اسکلروزیس بدتنظیمی هیجان و تحمل آشفتگی در بیماران مولتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 229-233]

ن

  • نیاز تدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روان‌شناختی و ارزش‌های انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 51-62]
  • نیازهای آموزشی بررسی نیازهای آموزشی درمانگران اعتیاد شهر مشهد [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 63-72]
  • نشانگان بالینی اثربخشی گروه‌درمانی تلفیقی بر نشانگان بالینی کارکنان بیمارستان آموزشی روان‌پزشکی ابن سینای مشهد [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 370-376]
  • نگرانی بررسی اثربخشی الگوی درمانی کاهش استرس بر اساس ذهن‌آگاهی در کاهش نگرانی بیمارگونه [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 353-361]
  • نگرش جنسی مقایسه طرحواره‌های ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 5-13]
  • نمود فرهنگی همبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 234-244]
  • نوجوان بررسی کفایت روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اجتناب و همجوشی- نسخه نوجوان (AFQ-Y) [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 325-333]
  • نوجوانان مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 207-224]

و

  • والدین بررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی والدین و بروز اوتیسم [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 102-107]
  • ورزش بررسی تاثیر فعالیت‌های رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 194-201]
  • ورزش ارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 284-291]
  • ویژگی‌های روان سنجی بررسی کفایت روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اجتناب و همجوشی- نسخه نوجوان (AFQ-Y) [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 325-333]
  • ویژگی های شخصیتی مقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 141-149]
  • وضعیت اقتصادی-اجتماعی بررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی والدین و بروز اوتیسم [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 102-107]

ه

  • هیجان بررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روان‌پریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 183-193]
  • هیجان‌خواهی نقش هیجان‌خواهی و سیستم‌های مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 108-115]
  • هوش شخصی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسش‌نامه‌ی هوش شخصی در نمونه‌ی دانشجویان ایرانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 32-40]
  • هوش معنوی مقایسه هوش معنوی،خودکنترلی ومکانیسم های دفاعی در دختران و پسران [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 117-124]
  • هوش هیجانی نقش هوش هیجانی و رضایت زناشویی بر کیفیت زندگی زنان: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 125-140]
  • هوش هیجانی بررسی میزان ترس اجتماعی در دانشجویان پزشکی و ارتباط آن با هوش هیجانی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 305-314]