نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]

ا

  • اجتناب شناختی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
  • اختلالات روانی تصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
  • اختلال دوقطبی یک مطالعه پیش‌نویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
  • اختلال کمبود توجه بیش فعالی کیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
  • اختلال وسواس فکری اجباری بررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
  • اختلال وسواس فکری-اجباری رابطه ای پیش‌بینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبک‌های دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
  • اخلاق پیش‌بینی هوش اخلاقی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
  • ارتباط نقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
  • ارزش‌ها پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس ارزش‌های بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
  • استرس شغلی مداخلات فرسودگی شغلی: مروری بر مرورهای سیستماتیک [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 141-148]
  • اضطراب پیش‌بینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبک‌های دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
  • اضطراب بررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
  • اضطراب اجتماعی نقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
  • اضطراب مرگ رابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
  • اعتبارسنجی ارزیابی روان‌سنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
  • افسردگی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
  • انگ اجتماعی تصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
  • انگیزش ساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
  • ایماگودرمانی مقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
  • اینترنت تأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]

ب

  • باورهای وسواسی رابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
  • بهداشت دهان کیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
  • بهزیستی ذهنی مقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس ارزش‌های بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]

پ

  • پرخاشگری ویژگی خصومت و پرخاشگری به عنوان تابعی جزئی از ذهن آگاهی پایین تر [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 195-203]
  • پرستار کیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
  • پرسشنامه تدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
  • پرسشنامه بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
  • پژوهش کیفی مطالعه پیش‌نویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
  • پوسیدگی کیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
  • پیشگیری تأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]

ت

  • تجربیات آسیب‌زای دوران کودکی رابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
  • تحلیل رفتار مطالعه پیش‌نویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
  • تحلیل عاملی ساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
  • تحلیل عاملی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
  • ترتیب تولد نقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
  • ترس نقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
  • تمایز مقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
  • تنظیم هیجانی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
  • تنظیم هیجانی بررسی رابطه ی ذهن آگاهی ، تنظیم هیجانی و تئوری ذهن در بیماران دوقطبی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 267-271]

ح

  • حمل و نقل عمومی بررسی سلامت روان رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 273-277]

خ

  • خشونت تحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
  • خصومت اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر ویژگی های خصمانه و رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 149-155]
  • خصومت ویژگی خصومت و پرخاشگری به عنوان تابعی جزئی از ذهن آگاهی پایین تر [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 195-203]
  • خودتنظیمی مقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
  • خودتنظیمی بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
  • خودفراروی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس ارزش‌های بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
  • خودکارآمدی تمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
  • خودکشی مقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
  • خود ناتوانی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]

د

  • دانش‌آموزان ساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
  • دانش‌آموزان تأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
  • دانش‌آموزان بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
  • دانش آموزان ارزیابی روان‌سنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
  • درد مزمن مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگی‌های مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
  • درمان شناختی-رفتاری بررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگی‌های مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
  • درمان متمرکز بر شفقت مقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
  • درمان هیجان مدار مقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
  • دلبستگی پیش‌بینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبک‌های دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
  • دوقطبی بررسی رابطه ی ذهن آگاهی ، تنظیم هیجانی و تئوری ذهن در بیماران دوقطبی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 267-271]

ذ

  • ذهن آگاهی ویژگی خصومت و پرخاشگری به عنوان تابعی جزئی از ذهن آگاهی پایین تر [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 195-203]
  • ذهن آگاهی ارزیابی روان‌سنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
  • ذهن آگاهی بررسی رابطه ی ذهن آگاهی ، تنظیم هیجانی و تئوری ذهن در بیماران دوقطبی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 267-271]

ر

  • رانندگان بررسی سلامت روان رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 273-277]
  • رسانه تصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
  • رفتار تمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
  • رفتار درمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر ویژگی های خصمانه و رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 149-155]
  • رفتار مجرمانه تحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
  • رفتارهای پرخطر اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر ویژگی های خصمانه و رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 149-155]
  • روابط بین فردی نقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
  • روابط شیئی مقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
  • روان‌سنجی ساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
  • روان سنجی تدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
  • روانشناسی روندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]

ز

  • زنان مطالعه پیش‌نویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
  • زندانی تحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
  • زوج درمانی متمرکز بر هیجان اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
  • زوج ها مقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
  • زوجین مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگی‌های مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]

س

  • سلامت خواب کیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
  • سلامت روان مداخلات فرسودگی شغلی: مروری بر مرورهای سیستماتیک [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 141-148]
  • سلامت روان بررسی سلامت روان رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 273-277]
  • سوء مصرف مواد ساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
  • سوء مصرف مواد تمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
  • سوء مصرف مواد تأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]

ش

  • شخصیت پیش‌بینی هوش اخلاقی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]

ط

  • طلاق اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]

ع

  • عشق مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگی‌های مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]

ف

  • فرزندپروری پیش‌بینی هوش اخلاقی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
  • فرسودگی زناشویی اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
  • فرسودگی شغلی مداخلات فرسودگی شغلی: مروری بر مرورهای سیستماتیک [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 141-148]
  • فعالیت بدنی روندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]

ک

  • کتاب سنجی روندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
  • کمردرد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
  • کودک تدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
  • کودکان کیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
  • کودکان روندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
  • کوید 19 بررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
  • کیفیت خواب کیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
  • کیفیت زندگی تأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
  • کیفیت زندگی کیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]

م

  • مدل اعتقاد بهداشتی تأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
  • مدیریت زمان تأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
  • مرور سیستماتیک مداخلات فرسودگی شغلی: مروری بر مرورهای سیستماتیک [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 141-148]
  • مشارکت اجتماعی بررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
  • مقیاس ارزیابی روان‌سنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
  • منفی گرایی تمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
  • مهارت های زندگی تدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
  • مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین بررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]

ن

  • نشخوار فکری اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
  • نظریه ذهن بررسی رابطه ی ذهن آگاهی ، تنظیم هیجانی و تئوری ذهن در بیماران دوقطبی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 267-271]
  • نگرش به زمان پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس ارزش‌های بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
  • نگرش های ناکارآمد اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
  • نوجوان نقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
  • نوروفیدبک درمانی بررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحواره‌های ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]

و

  • ورزش روندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
  • وسواس بررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
  • وسواس فکری عملی نقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]

ه

  • هرمنوتیک تصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
  • همه‌گیری کووید-19 بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
  • هوش پیش‌بینی هوش اخلاقی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
  • هویت نقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]