آموزشتأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
ا
اجتناب شناختیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
اختلالات روانیتصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
اختلال دوقطبی یکمطالعه پیشنویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
اختلال کمبود توجه بیش فعالیکیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
اختلال وسواس فکری اجباریبررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
اختلال وسواس فکری-اجباری رابطه ایپیشبینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبکهای دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
اخلاقپیشبینی هوش اخلاقی بر اساس سبکهای فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
ارتباطنقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
ارزشهاپیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ارزشهای بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
اضطرابپیشبینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبکهای دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
اضطراببررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
اضطراب اجتماعینقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
اضطراب مرگرابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
اعتبارسنجیارزیابی روانسنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
افسردگیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
انگ اجتماعیتصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
انگیزشساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
ایماگودرمانیمقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
اینترنتتأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
ب
باورهای وسواسیرابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
بهداشت دهانکیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
بهزیستی ذهنیمقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
بهزیستی روانشناختیپیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ارزشهای بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
پ
پرخاشگریویژگی خصومت و پرخاشگری به عنوان تابعی جزئی از ذهن آگاهی پایین تر [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 195-203]
پرستارکیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
پرسشنامهتدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
پرسشنامهبررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
پژوهش کیفیمطالعه پیشنویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
پوسیدگیکیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
پیشگیریتأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
ت
تجربیات آسیبزای دوران کودکیرابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و اضطراب مرگ: نقش واسطه ای باورهای وسواسی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 115-122]
تحلیل رفتارمطالعه پیشنویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
تحلیل عاملیساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
تحلیل عاملیبررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
ترتیب تولدنقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
ترسنقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
تمایزمقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
تنظیم هیجانیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
حمل و نقل عمومیبررسی سلامت روان رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 273-277]
خ
خشونتتحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
خصومتاثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر ویژگی های خصمانه و رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 149-155]
خصومتویژگی خصومت و پرخاشگری به عنوان تابعی جزئی از ذهن آگاهی پایین تر [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 195-203]
خودتنظیمیمقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
خودتنظیمیبررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
خودفرارویپیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ارزشهای بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
خودکارآمدیتمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
خودکشیمقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
خود ناتوانیاثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
د
دانشآموزانساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
دانشآموزانتأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
دانشآموزانبررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
دانش آموزانارزیابی روانسنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
درد مزمنمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگیهای مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
درمان شناختی-رفتاریبررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگیهای مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
درمان متمرکز بر شفقتمقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
درمان هیجان مدارمقایسه ی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت(CFT) و درمان هیجان مدار( EFT ) بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان با اقدام به خودکشی در دختران مقاطع اول و دوم متوسطه... [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 261-266]
دلبستگیپیشبینی و تبیین علائم وسواس فکری-اجباری رابطه ای بر اساس سبکهای دلبستگی ناایمن [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 165-172]
رسانهتصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
رفتارتمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
رفتار مجرمانهتحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
رفتارهای پرخطراثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر ویژگی های خصمانه و رفتارهای پرخطر نوجوانان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 149-155]
روابط بین فردینقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
روابط شیئیمقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
روانسنجیساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
روان سنجیتدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
روانشناسیروندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
ز
زنانمطالعه پیشنویس «وجود نداشته باش» بر اساس نظریه تحلیل رفتار متقابل در زنان مبتلا به اختلال دوقطبی I [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 107-113]
زندانیتحلیل علل رفتار مجرمانه زندانیان مرد در ایران: مطالعه موردی استان های کرمانشاه و کردستان [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 185-193]
زوج درمانی متمرکز بر هیجاناثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
زوج هامقایسه اثربخشی ایماگودرمانی و روابط شیء درمانی بر خودمتمایزسازی و خودتنظیمی زنان دارای طلاق های متعدد [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 27-36]
زوجینمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگیهای مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
س
سلامت خوابکیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
سوء مصرف موادساختار عاملی و اعتبار سنجش انگیزه های مصرف مواد در دانش آموزان [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 59-70]
سوء مصرف موادتمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
سوء مصرف موادتأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
ش
شخصیتپیشبینی هوش اخلاقی بر اساس سبکهای فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
ط
طلاقاثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
ع
عشقمقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری (CBT) و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر ویژگیهای مدل عشق استرنبرگ در زوجین [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 3-8]
ف
فرزندپروریپیشبینی هوش اخلاقی بر اساس سبکهای فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
فرسودگی زناشوییاثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
فعالیت بدنیروندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
ک
کتاب سنجیروندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
کمردردمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
کودکتدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
کودکانکیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
کودکانروندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
کوید 19بررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
کیفیت خوابکیفیت خواب پرستاران ایرانی: یک مطالعه سراسری و مقطعی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 253-259]
کیفیت زندگیتأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
کیفیت زندگیکیفیت زندگی مرتبط با بهداشت دهان و دندان و شاخص دندان های پوسیده، از بین رفته و پر شده در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 89-96]
کیفیت زندگیمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با درمان شناختی-رفتاری بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به کمردرد مزمن [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 133-139]
م
مدل اعتقاد بهداشتیتأثیر آموزش مبتنی بر مدل اعتقاد بهداشتی بر رفتارهای پیشگیرانه سوء مصرف مواد در دانشآموزان پسر دبیرستانی [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 205-211]
مدیریت زمانتأثیر آموزش مدیریت زمان بر استفاده مشکل ساز از اینترنت و کیفیت زندگی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 53-58]
مرور سیستماتیکمداخلات فرسودگی شغلی: مروری بر مرورهای سیستماتیک [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 141-148]
مشارکت اجتماعیبررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
مقیاسارزیابی روانسنجی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس فرآیند ذهن آگاهی کاربردی در بین دانشجویان [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 213-221]
منفی گراییتمایل به سوء مصرف مواد مبتنی بر عاطفه منفی و احساس جویی با نقش واسطه ای خودکارآمدی: مدل سازی معادلات ساختاری [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 157-164]
مهارت های زندگیتدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه مهارت های زندگی برای کودکان ایرانی: مطالعه موردی کودکان هفت ساله [دوره 26، شماره 3، 1402-1403، صفحه 173-184]
مهارکنندههای انتخابی بازجذب سروتونینبررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
ن
نشخوار فکریاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اجتناب شناختی، نشخوار فکری و تنظیم هیجانی در افراد افسرده [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 123-131]
نگرش به زمانپیشبینی بهزیستی روانشناختی بر اساس ارزشهای بنیادی و خودفراروی: نقش واسطه ای نگرش به زمان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 96-105]
نگرش های ناکارآمداثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر فرسودگی زناشویی، نگرش های ناکارآمد و خودناتوانی مراجعین متقاضی طلاق [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 37-43]
نوجواننقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
نوروفیدبک درمانیبررسی تأثیر افزودن نوروفیدبک به درمان انتخابی (درمان شناختی-رفتاری و دارودرمانی) بر باورهای وسواسی و طرحوارههای ناسازگار اولیه بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 17-25]
و
ورزشروندهای اخیر در روانشناسی ورزش و فعالیت بدنی در دوران اولیه زندگی: یک مطالعه کتاب سنجی [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 71-80]
وسواسبررسی پیامد های روانی و اجتماعی پاندمی کرونا در متخصصین توانبخشی ایران [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 245-252]
وسواس فکری عملینقش اطمینان یابی مفرط از دیگران و حساسیت بین فردی در پیش بینی نشانه های اضطراب اجتماعی و وسواس فکری-عملی [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 235-243]
ه
هرمنوتیکتصویر مبهم: تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی از انگ رسانه ای [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 45-52]
همهگیری کووید-19بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی فرم الکترونیکی پرسشنامه خودتنظیمی گومز و همکاران در دانشآموزان متوسطه دوم [دوره 26، شماره 4، 1402-1403، صفحه 223-233]
هوشپیشبینی هوش اخلاقی بر اساس سبکهای فرزندپروری و شش ویژگی شخصیتی هگزاکو [دوره 26، شماره 1، 1402-1403، صفحه 9-15]
هویتنقش الگوهای ارتباطی خانواده و ترتیب تولد در پیش بینی حالات هویتی نوجوانان [دوره 26، شماره 2، 1402-1403، صفحه 81-88]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد