نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی، گروه روان شناسی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران شمال، ایران
2 گروه روان شناسی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران شمال، ایران
3 کارشناس ارشد روان شناسی عمومی، واحد بندرگز، بندر گز، ایران
4 دکترای روان شناسی تربیتی، واحد علوم و تحقیقات تهران، تهران، ایران
5 دانشجوی دکترای روان شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه، واحد اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، اهواز، ایران
چکیده
کلیدواژهها
2015: 699-702.