نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترای روان شناسی، دانشکدهی علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
2 کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی، دانشکدهی علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
3 کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی، دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران روانشناسی، دانشگاه تهران، تهران، ایران
4 کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی، دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایران
چکیده
کلیدواژهها