آرامسازیمقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
آشفتگی هیجانیاثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
آموزشبررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
آموزش مثبت گراشناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
ا
اختلالات روان پزشکیاز آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402]
اختلال اضطراب فراگیرمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
اختلال افسردگی اساسیاثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 295-305]
اختلال عصبی شناختیاختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
اختلال نقص توجه بیش فعالیاختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
اختلال نقص توجه/بیش فعالیاثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
اخلاقطراحی مدل پیشبینی رفتار اخلاقی براساس سبکهای تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازهی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
ارتباطبررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 339-345]
ارزشپیشبینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روانشناختی و نگرش به زمان: نقش واسطهای خود فراروی و ارزشهای بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 329-338]
ازدواجبررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
استرسمقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
استرسنقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
استرس والدیناثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
استفاده از گوشی هوشمندنقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 321-328]
اسلاممداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
اضطرابپروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
اضطرابتابآوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 307-313]
اضطراب امتحانمقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
اضطراب سلامتپیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
اضطراب سلامتینقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
اضطراب کووید-19بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
اعتیادبررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
اعتیاد به اینترنترابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
اعتیاد به اینترنتارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 315-319]
اعتیاد به تلفن همراهرابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
اعتیاد به گوشی همراهبررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]
افسردگیپروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
انگ اجتماعیاز آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402]
ب
بخشاعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 347-355]
برنامه درسیشناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
بیماری عروق کرونرمقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
بیماری مادرزادی قلبیاختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
بهزیستی روانشناختیبررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
بهزیستی روانشناختیپیشبینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روانشناختی و نگرش به زمان: نقش واسطهای خود فراروی و ارزشهای بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 329-338]
پ
پایاییاعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 347-355]
پسوریازیسپروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
ت
تاب آوریپیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
تاب آوریتابآوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 307-313]
تاب آوریبررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 339-345]
تابآوریاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیالاثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 295-305]
تخلفاتمشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
تربیت جنسیدیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
تصویر بدنیاستفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
تنظیم هیجانمداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
تنظیم هیجانیمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
توجهبررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]
ج
جراحی زیباییاستفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
جواعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 347-355]
ح
حوادث ترافیکیپیشبینی رفتار رانندگی رعایت محدودهی سرعت خودگزارششده از طریق نگرشهای دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
خ
خشونت خانگیاثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
خودارضاییمداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
خودفرارویطراحی مدل پیشبینی رفتار اخلاقی براساس سبکهای تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازهی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
خودفرارویپیشبینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روانشناختی و نگرش به زمان: نقش واسطهای خود فراروی و ارزشهای بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 329-338]
خودکارآمدیاثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
خودکنترلیمداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
د
دیالیزتأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
دانش آموزان ابتداییشیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]
دانشجویاندیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
دانشجویانمشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
دانشجویاندسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402]
دانشجویان پزشکیارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 315-319]
دانشجوی پزشکیشیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]
دانش سلامت رواندسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402]
درمان فرا تشخیصیمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
درمان فراشناختیمقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان فرا تشخیصی بارلو بر تنظیم شناختی هیجان بیماران مبتلا به ختلال اضطراب فراگیر [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 79-83]
درمان فراشناختیاثربخشی تقویت درمان فراشناختی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال (tDCS) در اختلال افسردگی اساسی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 295-305]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدتأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
ذ
ذهن آگاهیمقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی با روش آرام سازی جاکوبسن بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 189-195]
ذهن آگاهیمقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
ر
رابطهبررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
ریتالینشیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]
رسانه های جمعیاستفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
رشد پس از سانحهمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
رشد پس آسیبیپیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
رفتار اخلاقیطراحی مدل پیشبینی رفتار اخلاقی براساس سبکهای تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازهی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
رفتار اخلاقیپیشبینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روانشناختی و نگرش به زمان: نقش واسطهای خود فراروی و ارزشهای بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 329-338]
رفتار پرخطرپیشبینی رفتار رانندگی رعایت محدودهی سرعت خودگزارششده از طریق نگرشهای دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
رفتار غیرکلامیبررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
رفتار کلامیبررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
رواییاعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 347-355]
روانپزشکیاعتباریابی نسخه فارسی مقیاس سنجش جو بخش روانپزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 347-355]
روان تنیپروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
روانشناسی مثبت گراشناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
ز
زوجینبررسی و مقایسه رفتارهای مثبت کلامی و غیرکلامی دختر و پسر با شریک عاطفی خود در دوران نامزدی (آشنایی)، نامزدی رسمی و پس از ازدواج [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-121]
س
ساختار عاملیبررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
سازگارینقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
سازگاریبررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 339-345]
سازگاری زناشوییاثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
سبکهای تربیتیطراحی مدل پیشبینی رفتار اخلاقی براساس سبکهای تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازهی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
سبک های دلبستگیپیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
سبکهای مقابلهمقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
سرشتپروفایل سرشت های عاطفی به عنوان یک عامل زمینه ساز برای پسوریازیس پلاک مزمن [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 85-91]
سرشتمدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]
سرطانپیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
سرطان خوناثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
سلامت اجتماعیپیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
سلامت روانمشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
سوء رفتار آموزشیشیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]
سوابق انضباطیمشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
سواد سلامت رواندسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402]
ش
شخصیتنقش میانجی راهبردهای مقابله ای در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و استرس ادراک شده با اضطراب سلامت در طول همه گیری کووید-19 [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 207-214]
شخصیتمدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]
شفقتمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
شفقتمقایسه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش متمرکز بر شفقت بر سبک های مقابله با استرس در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 169-178]
شناختپیشبینی رفتار رانندگی رعایت محدودهی سرعت خودگزارششده از طریق نگرشهای دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
شناخت اجتماعیاستفاده از رسانه و گرایش به جراحی زیبایی در زنان جوان ایرانی: یک مدل ساختاری [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 59-67]
شیوعشیوع مصرف غیرپزشکی ریتالین در بین دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 29-34]
ط
طرحواره درمانیتأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
طرحواره عاطفیمقایسه طرحوارههای هیجانی و ویژگیهای شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوجهای دارای روابط خارج از ازدواج و زوجهای بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]
ع
عاطفهمقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
عزت نفس جنسیتأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
علائم وسواس فکری اجباریپیش بینی شدت علائم وسواس فکری- اجباری بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای اضطراب سلامت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 93-101]
علوم بهداشتیدسترسی به اطلاعات و آگاهی از سلامت روان دانشجویان علوم بهداشتی دانشگاه حسن الدین اندونزی: یک مطالعه مقطعی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402]
عملکرد تحصیلیبررسی تأثیر استفاده از تلفن همراه بر میزان توجه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 271-277]
عملکرد خانوادهبررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
غ
غفلت آموزشیشیوع سوء رفتار و غفلت آموزشی در دانش آموزان ابتدایی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 35-40]
ف
فیبرومیالژیامدل شخصیت کلونینجر در سندرم فیبرومیالژیا: یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 215-230]
فرا ازدواجیمقایسه طرحوارههای هیجانی و ویژگیهای شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوجهای دارای روابط خارج از ازدواج و زوجهای بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]
فرزندپروری مثبتاثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر استرس والدین و تحمل آشفتگی هیجانی در مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 103-110]
فرسودگی تحصیلیرابطه اعتیاد به اینترنت و اعتیاد به تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 3-9]
فرسودگی زناشوییتأثیر طرحواره درمانی گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس جنسی و فرسودگی زناشویی زنان تحت دیالیز [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 123-131]
ق
قدرت ایگوطراحی مدل پیشبینی رفتار اخلاقی براساس سبکهای تربیتی و قدرت ایگو: نقش میانجی سازهی خود فراروی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 19-27]
ک
کارکنان بهداشتیتابآوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 307-313]
کیفیت زندگیبررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
کودکاناختلال کمبود توجه بیش فعالی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی مادرزادی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 11-18]
کووید-19بررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
کووید-19بررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
کووید-19تابآوری و اضطراب کرونا در ایران: نظرسنجی آنلاین بین کارکنان بهداشتی و غیربهداشتی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 307-313]
گ
گردن دردنقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 321-328]
م
مادراناثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری و سازگاری زناشویی مادران کودکان مبتلا به سرطان خون [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 133-139]
محیط یادگیریبررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
مدل DREEMبررسی رابطه بین کیفیت محیط یادگیری و پیشرفت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس مدل DREEM [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-149]
مشاوراندیدگاه دانش آموزان و مشاوران دبیرستانی در آموزش مسائل جنسی و بررسی همگرایی آنها [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 197-205]
مصرف سیگاربررسی سوء مصرف مواد و استعمال سیگار در بیماران مبتلا به کووید-19 و غیر کووید-19 در شهر کاشان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 263-269]
مقابله درمانیاثربخشی مقابله درمانی بر خشونت خانگی و خودکارآمدی زنان خشونت دیده [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 245-251]
مقیاسبررسی ساختار عاملی و اعتبارسنجی فرم الکترونیکی مقیاس همبستگی خانواده (FTS) در دانشجویان در دوران بحران کرونا [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 253-262]
منبع کنترلپیش بینی رشد پس آسیبی بر اساس تاب آوری، منبع کنترل و سلامت اجتماعی در بیماران مبتلا به سرطان [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 231-236]
ن
ناتوانی جسمیبررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 339-345]
نگرشپیشبینی رفتار رانندگی رعایت محدودهی سرعت خودگزارششده از طریق نگرشهای دو بُعدی [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 49-57]
نگرش به زمانپیشبینی رفتار اخلاقی بر اساس بهزیستی روانشناختی و نگرش به زمان: نقش واسطهای خود فراروی و ارزشهای بنیادی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 329-338]
نوجوانیمداخله خودکنترلی و تنظیم هیجان مبتنی بر آموزه های اسلامی برای خودارضایی نوجوانان: مطالعه تک موردی [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 151-160]
نوجوانانبررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده های مبتلا به بیماری کووید-19: نقش تعدیل کننده کیفیت زندگی در رابطه با بهزیستی روانی [دوره 25، شماره 4، 1401-1402، صفحه 279-285]
و
والدبررسی اثربخشی مهارت های گفت و گو بر تاب آوری و سازگاری مادران دارای کودکان ناتوان جسمی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 339-345]
ویروس کرونامقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر هیجان و درمان مبتنی بر ذهن مشفقانه بر رشد پس از سانحه و احساسات مثبت و منفی درک شده در بیماران بزرگسال بستری بهبود یافته از ویروس کرونا [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 179-188]
ویژگی های شخصیتیمقایسه طرحوارههای هیجانی و ویژگیهای شخصیتی بر اساس DSM-5 در زوجهای دارای روابط خارج از ازدواج و زوجهای بدون روابط خارج از ازدواج [دوره 25، شماره 1، 1401-1402، صفحه 41-48]
ویژگی های شخصیتیمشخصات روانشناختی دانشجویان با و بدون سابقه انضباطی: یک مطالعه مقایسه ای [دوره 25، شماره 3، 1401-1402، صفحه 161-167]
ویژگی های شخصیتینقش الگوهای روانشناختی و مدت زمان استفاده از گوشی هوشمند و لپ تاپ بر گردن درد [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 321-328]
ویژگیهای شخصیتیارتباط بین اعتیاد به اینترنت و ویژگی های شخصیتی در دانشجویان پزشکی [دوره 25، شماره 5، 1401-1402، صفحه 315-319]
ه
هرمنوتیکاز آسمان تا زمین: درک تجربیات زیسته بیماران مبتلا به اختلالات روان پزشکی از انگ [دوره 25، شماره 6، 1401-1402]
ی
یادگیری مبتنی بر مغزشناسایی اهداف برنامه درسی آموزش مبتنی بر مغز و تربیت مثبت [دوره 25، شماره 2، 1401-1402، صفحه 67-78]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد