آموزش مثبت نگراثربخشی مداخلهآموزش مثبتنگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 379-386]
ا
اجتناب تجربهایبررسی ارتباط اجتناب تجربهای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی سبکهای تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 191-198]
اختلال اضطراب اجتماعیهمبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 203-219]
اختلال شخصیت نمایشیاثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
اختلال وسواسی جبری ارتباطیساختار عاملی، روایی و اعتبار پرسشنامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر (PROCSI) ؛ پرسش نامه ای برای سنجش اختلال وسواسی جبری ارتباطی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 303-314]
ارتباطارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 141-146]
ارزشتدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روانشناختی و ارزشهای انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 43-52]
استرساثربخشی آموزش مهارتهای شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانشآموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 95-100]
استرسبررسی اثربخشی الگوی درمانی کاهش استرس بر اساس ذهنآگاهی در کاهش نگرانی بیمارگونه [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 323-333]
اسکیزوفرنیابررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روانپریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 153-161]
اسکیزوفرنیاتاثیر بازدید منزل بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی: کارآزمایی بالینی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 283-291]
اضطراببررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیشبینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 33-41]
اضطرابافسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 61-66]
اضطراباثربخشی آموزش مهارتهای شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانشآموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 95-100]
اضطراببررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 147-152]
اضطراببررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 185-189]
اضطرابارزیابی مدل رابطه علّی ذهنآگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 241-248]
اضطرابنقش ویژگیهای برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبکهای فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 249-258]
اضطراببررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 411-416]
اضطراب زیرآستانهمفهوم شناسی اضطراب زیرآستانه ( اضطراب غیر بالینی) : روش «تئوری داده بنیاد» [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 369-377]
اعتیادارتباط بین اعتیاد به گوشیهای هوشمند و سلامت روان دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 67-70]
اعتیادبررسی ارتباط اجتناب تجربهای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی سبکهای تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 191-198]
اعتیادتعیین سهم مولفههای کیفیت زندگی و شادکامی در پیش بینی تابآوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-321]
اعتیاد به اینترنتنقش هیجانخواهی و سیستمهای مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 87-93]
اعتیاد به اینترنتبررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 169-172]
اعتیاد به شبکههای اجتماعیشیوع اعتیاد به شبکههای اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 349-357]
اعتبارویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی پرسشنامهی هوش شخصی در نمونهی دانشجویان ایرانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 25-32]
افسردگیافسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 61-66]
افسردگیبررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 185-189]
افسردگیارزیابی مدل رابطه علّی ذهنآگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 241-248]
افسردگیشیوع اعتیاد به شبکههای اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 349-357]
افسردگیاثربخشی مداخلهآموزش مثبتنگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 379-386]
افسردگیبررسی اثربخشی رواندرمانی بدنی بر کنشهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 399-409]
الگوهای مرضی خوردنپیشبینی الگوهای مرضی خوردن بر اساس روابط موضوعی اولیه و سازمانیافتگی شخصیت [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 71-80]
اینترنتشیوع اعتیاد به شبکههای اجتماعی و رابطۀ آن با افسردگی، اضطراب و استرس در میان کاربران اینترنت در ایران [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 349-357]
تحلیل عاملیاستانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 221-231]
تحمل آشفتگیبدتنظیمی هیجان و تحمل آشفتگی در بیماران مولتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 199-202]
ترس اجتماعیبررسی میزان ترس اجتماعی در دانشجویان پزشکی و ارتباط آن با هوش هیجانی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 275-282]
تصور از خوداثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
تکانشگریمقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 121-127]
تکلیفاثربخشی آموزش مهارتهای شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانشآموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 95-100]
تنظیم هیجانبررسی ارتباط اجتناب تجربهای و آمادگی به اعتیاد در دانشجویان: نقش میانجی سبکهای تنظیم هیجان [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 191-198]
تنهاییبررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 169-172]
توجه پیوستهنقش آسیبهای شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 359-367]
ج
جنسیتتعیین متغیرهای پیشبینیکننده شخصیت صلحمدار: با نگاهی به تفاوتهای جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 11-24]
جوانانبررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 169-172]
ح
حساسیتبررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیشبینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 33-41]
خ
خشمارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 259-263]
خشونتمقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 173-184]
خودتنظیمیارتباط ابعاد بهزیستی روانشناختی با رضایت از زندگی و خودتنظیمی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 135-140]
خودتنظیمیبررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 147-152]
خودکارآمدیتاثیر بازدید منزل بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی: کارآزمایی بالینی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 283-291]
خودکنترلیمقایسه هوش معنوی،خودکنترلی ومکانیسم های دفاعی در دختران و پسران [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 101-107]
د
دانشمقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 3-9]
دانشارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 141-146]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مهارتهای شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانشآموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 95-100]
دانشآموزانبررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 147-152]
دانشجوارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 259-263]
دانشجویاننقش هیجانخواهی و سیستمهای مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 87-93]
دانشجویاننقش واسطهای شرم و گناه در رابطهی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 233-239]
دانشجویان پرستاریارتباط بین اعتیاد به گوشیهای هوشمند و سلامت روان دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 67-70]
دانشجویان پزشکیبررسی میزان ترس اجتماعی در دانشجویان پزشکی و ارتباط آن با هوش هیجانی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 275-282]
رقابتبررسی تاثیر فعالیتهای رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 163-168]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی پرسشنامهی هوش شخصی در نمونهی دانشجویان ایرانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 25-32]
رواندرمانی بدنیبررسی اثربخشی رواندرمانی بدنی بر کنشهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 399-409]
روانشناسی تعارضتعیین متغیرهای پیشبینیکننده شخصیت صلحمدار: با نگاهی به تفاوتهای جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 11-24]
رویدادهای استرس زای زندگیبررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 185-189]
ز
زنانبررسی مقایسهای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-133]
زوجینمقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 3-9]
س
ساختار عاملیساختار عاملی، روایی و اعتبار پرسشنامه وسواسی جبری متمرکز بر همسر (PROCSI) ؛ پرسش نامه ای برای سنجش اختلال وسواسی جبری ارتباطی [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 303-314]
سبک دلبستگیمقایسه قدرت پیشبینیکنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 265-277]
سرگردانی ذهنیارزیابی مدل رابطه علّی ذهنآگاهی با اضطراب و افسردگی با میانجیگری سرگردانی ذهنی خود به خودی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 241-248]
سرمایه روانشناختیتدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روانشناختی و ارزشهای انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 43-52]
سیستمهای مغزی-رفتارینقش هیجانخواهی و سیستمهای مغزی-رفتاری در ابتلا به اعتیاد اینترنتی در دانشجویان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 87-93]
سکته مغزیبررسی اثربخشی رواندرمانی بدنی بر کنشهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 399-409]
سیگاریمقایسه ویژگی های شخصیتی و تکانشگری دانشجویان مرد سیگاری و غیرسیگاری خوابگاهی [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 121-127]
سلامت روانارتباط بین اعتیاد به گوشیهای هوشمند و سلامت روان دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 67-70]
سلامت روانبررسی مقایسهای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-133]
سلامت روانبررسی تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه خودتنظیمی بر کاهش اضطراب دانشآموزان دختر دبیرستانی [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 147-152]
سلامت رواناستانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 221-231]
سلامت روانبررسی سلامت روان در بین پرستاران بیمارستان شهدای لنجان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 335-339]
سلامت روانمفهوم شناسی اضطراب زیرآستانه ( اضطراب غیر بالینی) : روش «تئوری داده بنیاد» [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 369-377]
شادکامیتعیین سهم مولفههای کیفیت زندگی و شادکامی در پیش بینی تابآوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-321]
شادکامیاثربخشی مداخلهآموزش مثبتنگر بر شادکامی، افسردگی، رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 379-386]
شاغلبررسی مقایسهای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 129-133]
شخصیتتعیین متغیرهای پیشبینیکننده شخصیت صلحمدار: با نگاهی به تفاوتهای جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 11-24]
شخصیتپیشبینی الگوهای مرضی خوردن بر اساس روابط موضوعی اولیه و سازمانیافتگی شخصیت [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 71-80]
شرمنقش واسطهای شرم و گناه در رابطهی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 233-239]
شفقتنقش واسطهای شرم و گناه در رابطهی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 233-239]
شناختمقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 173-184]
ص
صرعافسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 61-66]
صلحتعیین متغیرهای پیشبینیکننده شخصیت صلحمدار: با نگاهی به تفاوتهای جنسیتی و وضعیت تاهل [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 11-24]
ط
طرحواره درمانیاثربخشی طرحواره درمانی بر نشانه ها، شدت طرحواره های ناسازگار اولیه، تاییدخواهی و تصور از خود مبتلایان به اختلال شخصیت نمایشی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 387-397]
طرحوارههای ناسازگار اولیهمقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 3-9]
طلاقمقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 3-9]
ع
عاطفهمقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 173-184]
علایم روان پریشیبررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روانپریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 153-161]
عملکرد خانوادهمقایسه قدرت پیشبینیکنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 265-277]
عوامل فراتشخیصیبررسی رابطه بین عوامل فراتشخیصی و علائم روانپریشی در افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 153-161]
غ
غربالگریبررسی رابطه تیپ شخصیتیD درپیشبینی حساسیت به تقویت و اضطراب پنهان دانشجویان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 33-41]
غیر کلامیارتباط سنجی میزان دانش مادر از رابطه غیر کلامی خود با رابطه مادر-کودک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 141-146]
ف
فرزند پرورینقش ویژگیهای برون گرایی و درون گرایی در رابطه بین اضطراب دختران با سبکهای فرزند پروری والدین [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 249-258]
فعالیت بدنیارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 259-263]
ک
کارکناناثربخشی گروهدرمانی تلفیقی بر نشانگان بالینی کارکنان بیمارستان آموزشی روانپزشکی ابن سینای مشهد [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 341-348]
کیفیت خواببررسی رابطه احساس تنهایی و وابستگی به اینترنت با کیفیت خواب جوانان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 169-172]
کیفیت زندگینقش هوش هیجانی و رضایت زناشویی بر کیفیت زندگی زنان: مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 109-120]
کیفیتزندگیتعیین سهم مولفههای کیفیت زندگی و شادکامی در پیش بینی تابآوری افراد معتاد ترک کرده [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 315-321]
کنترل اجرایینقش آسیبهای شناختی در رفتار جنسی پرخطر مردان با سوء مصرف مزمن مت آمفتامین [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 359-367]
کنشهای اجراییبررسی اثربخشی رواندرمانی بدنی بر کنشهای اجرایی در بیماران مبتلا به افسردگی پس از سکته مغزی [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 399-409]
کهیر مزمن ایدیوپاتیکبررسی ارتباط اضطراب، افسردگی و رویدادهای استرس زای زندگی با کهیر مزمن ایدیوپاتیک [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 185-189]
کودکافسردگی و اضطراب در کودکان دچار صرع: یک مطالعه مورد شاهدی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 61-66]
کودکبررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 411-416]
کودکانمقایسه قدرت پیشبینیکنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 265-277]
کودکانبررسی تاثیر فعالیتهای رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 163-168]
گناهنقش واسطهای شرم و گناه در رابطهی شفقتِ خود و اهمال کاری تحصیلی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 233-239]
گوشی هوشمندارتباط بین اعتیاد به گوشیهای هوشمند و سلامت روان دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 67-70]
م
مادربررسی رابطه اضطراب مادران با تعداد فرزندان [دوره 21، شماره 6، 1397-1398، صفحه 411-416]
مشخصات جمعیت شناختیبررسی سلامت روان در بین پرستاران بیمارستان شهدای لنجان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 335-339]
مشکلات رفتاریمقایسه قدرت پیشبینیکنندگی کارکرد خانواده و سبک دلبستگی در پیشبینی اختلالات رفتاری برونیسازی کودکان [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 265-277]
مصاحبههمبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 203-219]
معنای زندگیتدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روانشناختی و ارزشهای انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 43-52]
معنویت گراییاستانداردسازی پرسشنامه مقابله معنوی در جمعیت دانشجویی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 221-231]
مکانیسم دفاعیمقایسه هوش معنوی،خودکنترلی ومکانیسم های دفاعی در دختران و پسران [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 101-107]
مهارتهای اجتماعیمقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 173-184]
مهارتهای شناختیاثربخشی آموزش مهارتهای شناختی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب تکلیف شب دانشآموزان [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 95-100]
مولتیپل اسکلروزیسبدتنظیمی هیجان و تحمل آشفتگی در بیماران مولتیپل اسکلروزیس و افراد سالم [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 199-202]
ن
نیازتدوین و آزمون مدل ارتباطی نیازهای اساسی روانی بر معنای زندگی با میانجیگری سرمایه روانشناختی و ارزشهای انسانی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 43-52]
نگرانیبررسی اثربخشی الگوی درمانی کاهش استرس بر اساس ذهنآگاهی در کاهش نگرانی بیمارگونه [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 323-333]
نگرش جنسیمقایسه طرحوارههای ناسازگار اولیه، دانش و نگرش جنسی در زوجین متقاضی طلاق و عادی [دوره 21، شماره 1، 1397-1398، صفحه 3-9]
نمود فرهنگیهمبسته های فرهنگی اختلال اضطراب اجتماعی در جمعیت ایرانی: یک مطالعه کیفی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 203-219]
نوجوانبررسی کفایت روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اجتناب و همجوشی- نسخه نوجوان (AFQ-Y) [دوره 21، شماره 5، 1397-1398، صفحه 293-301]
نوجوانانمقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و شناختی- عاطفی بر گرایش به رفتارهای خشونتآمیز دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 173-184]
و
والدینبررسی رابطه بین وضعیت اجتماعی- اقتصادی والدین و بروز اوتیسم [دوره 21، شماره 2، 1397-1398، صفحه 81-85]
ورزشبررسی تاثیر فعالیتهای رقابتی و غیررقابتی بر پرخاشگری کودکان [دوره 21، شماره 3، 1397-1398، صفحه 163-168]
ورزشارتباط بین کنترل خشم و فعالیت بدنی [دوره 21، شماره 4، 1397-1398، صفحه 259-263]