نویسنده = %D8%B4%D9%81%DB%8C%D8%B9%20%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%8C%20%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87
مقایسه اثربخشی رویکرد تعهد و پذیرش (ACT) و نظریه انتخاب بر تعلل ورزی دانش آموزان دختر سال سوم متوسطه شهرستان شهریار

دوره 19، شماره 3-ویژه‌نامه سومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری‌های اخیر در روان‌شناسی، مشاوره و علوم رفتاری، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 387-393

10.22038/jfmh.2017.10869

نسیم برنده؛ عبدالله شفیع آبادی؛ ولی الله فرزاد