نویسنده = %D8%AD%D9%82%E2%80%8C%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%20%D9%84%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%8C%20%D8%B7%DB%8C%D8%A8%D9%87
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی در درس مطالعات اجتماعی دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط

دوره 19، شماره 3-ویژه‌نامه سومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری‌های اخیر در روان‌شناسی، مشاوره و علوم رفتاری، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 345-353

10.22038/jfmh.2017.9928

طیبه حق‌پرست لاتی؛ عزت‌الله نادری؛ مریم سیف ‌نراقی