نویسنده = %D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85 %D8%B3%DB%8C%D9%81 %E2%80%8C%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی معنوی در درس مطالعات اجتماعی دبستان و ارزشیابی آن از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط

دوره 19، شماره 3-ویژه‌نامه سومین کنفرانس بین‌المللی نوآوری‌های اخیر در روان‌شناسی، مشاوره و علوم رفتاری، فروردین و اردیبهشت 1396، صفحه 345-353

10.22038/jfmh.2017.9928

طیبه حق‌پرست لاتی؛ عزت‌الله نادری؛ مریم سیف ‌نراقی